NOWOŚĆ! Kupuj w Decathlon, odbieraj w punktach


Od teraz zakupy z decathlon.pl można odbierać w największej sieci typu click&collect w Polsce. Klienci Decathlon mają do wyboru placówki pocztowe, sklepy Żabka, Biedronka, stacje paliw Orlen, kioski Ruch oraz Smartbox’y – automaty w placówkach i marketach Biedronka. 

Wśród głównych zalet usługi Odbiór w Punkcie klienci Poczty Polskiej cenią sobie bliskość lokalizacji, wysoką skuteczność doręczeń (przesyłki czekają na odbiór minimum 7 dni bez dodatkowych opłat) i elastyczne godziny odbioru (możliwość odbioru  przesyłki w późnych godzinach wieczornych, w weekendy, w punktach czynnych 24/7). 

– Cieszy nas ogromnie fakt, że potencjał naszego rozwiązania dostrzega tak duży i silny brand jak Decathlon. Dla nas to dowód, że budując sieć Odbiór w Punkcie obraliśmy słuszny kierunek i jako partner logistyczny możemy realnie wspierać nowoczesny eCommerce. Sieć Odbiór w Punkcie to przede wszystkim odpowiedź na zmieniające się zachowania i preferencje klientów. Dzięki tej metodzie dostawy klienci otrzymują dużo cennej swobody, ponieważ oprócz ogromnego wyboru punktów, dajemy im komfort związany z odbiorem przesyłki w dowolnym miejscu i czasie – mówi Grzegorz Kurdziel, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży. 

– Ułatwienie zakupów naszym klientom, to dla nas priorytet. Dzisiaj konsumenci oczekują produktów szybko, na czas i w miejscu dogodnym dla nich. Jednego dnia jest to sklep Żabka a innego punkt Poczty Polskiej blisko miejsca zamieszkania. Z perspektywy największego sportowego e-commerce w Polsce, zależy nam aby nasze produkty były na wyciągnięcie ręki. – mówi Wojciech Zięba, Dyrektor E-commerce & Omnichannel Decathlon Polska

Sklepy internetowe stale szukają nowych rozwiązań, które mają na celu poprawę doświadczeń klientów na każdym etapie ścieżki zakupowej. Możliwość samodzielnego odbioru przesyłki, czyli tzw. click&collect, z roku na rok cieszy się rosnącą popularnością wśród kupujących online. Za sukcesem sieci punktów odbioru Poczty stoją dobre lokalizacje oraz szybka i wygodna dostawa, która  dla klientów jest coraz ważniejszym czynnikiem i często od niej uzależniają swoje decyzje zakupowe.